Şehit sayısı 12ye yükseldi😔 sizce gerçekten ölüm sebepleri mağaradaki metan gazı mı?

Ölüm nedenlerini ve raporlarını merak ediyorum bir mağaraya yirmi kişi girmez böyle bir askerlik yok süreç zarar görür diye aciklamadiklari şeylerin olduğunu düşünüyorum
Şehit sayısı 12ye yükseldi😔 sizce gerçekten ölüm sebepleri mağaradaki metan gazı mı?
Cevapla