Halk eğitim meb onaylı merkezi hijyen belgesi için para istermi?

Kimlik fotokobisi ve 250 tl istediler (karttan almıyoruz diyerek nakit istediler). Diger haftasonu kurs olacak size bilgilendirme mesaji gelecek. Kursa katılım zorunlu , kurstan sonra sınav var sınavı gecenlere belge veriyoruz sadece dedi. Kursa gelemezsem paramı iade etmeyeceklermiş. Bana hic makbuz vsde vermedi sormak aklıma gelmemis. Bende ilk kez halk egitime gittim kurallarını bilmediğim icin kabul ettim.
[Yerin adı... halk egitim merkezi ama acıkogretim okulu gibi biseylerde yazıyor yani okul olarakta geciyor]
Bu yapılan normal mi? Dolandırıldım mı?
Halk eğitim meb onaylı merkezi hijyen belgesi için para istermi?
Cevapla