Kimlik fotokobisi ve 250 tl istediler (karttan almıyoruz diyerek nakit istediler). Diger haftasonu kurs olacak size bilgilendirme mesaji gelecek. Kursa katılım zorunlu , kurstan sonra sınav var sınavı gecenlere belge veriyoruz sadece dedi. Kursa gelemezsem paramı iade etmeyeceklermiş. Bana hic makbuz vsde vermedi sormak aklıma gelmemis. Bende ilk kez halk egitime gittim kurallarını bilmediğim icin kabul ettim.
[Yerin adı... halk egitim merkezi ama acıkogretim okulu gibi biseylerde yazıyor yani okul olarakta geciyor]
Bu yapılan normal mi? Dolandırıldım mı?
[Yerin adı... halk egitim merkezi ama acıkogretim okulu gibi biseylerde yazıyor yani okul olarakta geciyor]
Bu yapılan normal mi? Dolandırıldım mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer