İstanbul onca sene işgal altında iken şeriatçılar niye İsyan etmediler İngilizlere?

İstanbul ve Anadolu olmak üzere bütün topraklar işgal altında iken şeriatçılar niye İsyan etmediler düşmanlara niye hep kuvai milliye ve Kemalistler savaştı düşmanlar ile?

İstanbul onca sene işgal altında iken niye şeriatçılar İngilizlere karşı isyan etmediler.
Güncellemeler
11 ay
Damat Ferit paşa hükümeti ve şeyhülislâm Mustafa Kemal ve silah arkadaşları hakkında katli vaciptir fetvası çıkarmıştır.
İstanbul onca sene işgal altında iken şeriatçılar niye İsyan etmediler İngilizlere?
Cevapla