Restoran da kadını bıçaklayıp öldüren peçete artığı buymuş beslemeye başladık iyi misiniz cumhuriyetin çocukları?

evet şuanda bunu beslemeye başlamış bulunmaktayız

Restoran da kadını bıçaklayıp öldüren peçete artığı buymuş beslemeye başladık iyi misiniz cumhuriyetin çocukları?

vahşet anları da bu haberde

https://www.msn.com/tr-tr/video/populer/lokantada-b%C4%B1%C3%A7aklanarak-%C3%B6ld%C3%BCr%C3%BClen-g%C3%BClizar-%C4%B1n-hastaneye-g%C3%B6t%C3%BCr%C3%BClme-anlar%C4%B1-kamerada/vi-AA1HufqK#details

kadın çığlık çığlığa öldürülmüş, boğazını da kesmeye çalışmışta lokantadakiler engel olmuş

ama maalesef kadını kurtaramamışlar

evet mutlu musunuz o çok sevdiğiniz siyasilerin gotu rahat etsin diye bu peçete artığını şuandan itibaren cebinizden 3-5 lira verip beslemeye başlamış bulunmaktasınız

size o vizyonu veren neyse..

Restoran da kadını bıçaklayıp öldüren peçete artığı buymuş beslemeye başladık iyi misiniz cumhuriyetin çocukları?
Cevapla