Hamile olduğu halde eski nişanlısı tarafından öldürülen Oya B. olayı hakkında ne düşünüyorsunuz?

18 yaşında bir genç kız, 6 ay önce istismara uğradı. Destek görmek yerine yalnız bırakıldı. En yakını olması gereken kişi, onu terk etti. Sonra da canını aldı. Sadece Oya değil, karnındaki bebek de toprağa girdi…

Sizce bu ülkede kadınları kim koruyacak? Erkek egemenliği mi, adalet sistemi mi, yoksa sessiz kalan toplum mu?

Hamile olduğu halde eski nişanlısı tarafından öldürülen Oya B. olayı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Hamile olduğu halde eski nişanlısı tarafından öldürülen Oya B. olayı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla