Serbest kıyafetin yerine tekrar forma, önlük uygulaması başlıyor! Sizce iyi mi oluyor?

Serbest kıyafetin yerine tekrar forma, önlük uygulaması başlıyor! Sizce iyi mi oluyor?

Milli Eğitim Bakanı, gelecek eğitim öğretim yılından itibaren okullarda serbest kıyafetin yerine tekrar forma uygulamasının başlayacağını belirtti. Buna göre serbest kıyafet uygulaması bitiriliyor. Eskisi gibi forma, önlük giyilecek.

Haber

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Serbest kıyafetin yerine tekrar forma, önlük uygulaması başlıyor! Sizce iyi mi oluyor?
Cevapla