Demedi demeyin ya iran israili ya israil nükleer atarak iranı yok edicek sizce?

israilde yaşam bitti, başlarını çıkaramıyorlar sürekli sabah akşam bombalanıyor ülke

psikoloji falan kalmadı sürekli sığınaklarda yaşamak zorunda kalıyorlar yardım malzemeleriyle geçiniyorlar

imkanı olan daha fazla dayanamayan fırsatını buldugu anda ülkeden ayrılıyor

bu işin 2 sonucu olur

ya iran israili bu gidişle topyekün bitiricek

ya da israil yok olmamak için nükleer atıcak

ya da 3. trik nokta, abd iranı barışa zorlucak eğer iran teslim olmazsa israil abdyi savaşa katılmaya zorlucak buda olmazsa abd iranı barışa ikna etmek için israil adına büyük tavizler vericek

başka da çıkısı yok 3. ihtimali yok yani

Güncellemeler
1 yıl
bana kalırsa sıralama olarak şöyle gerçeklesicek
1. abd iranı barışa ikna etmeye çalısıcak (en iyi ihtimal)
2. abd savaşa katılcak
buda sonuç vermezse iran durmazsa
3. israil (abd değil doğrudan israil yapar ) nükleer kullanıcak

3. dünya savaşı çıkabilir hazırlıklı olun
Güncellemeler
1 yıl
israil tüm dünya tarafından nefret kazandığı için abd de israil nedeniyle çok fazla itibar kaybettiği için
ve birde ülkenin yüz ölçümü çok düşük olduğu için israil tamamen yok olabilir ve bu kritik ihtimalle yüzleşecek israil elindeki nükleerleri kullanmaktan geri durcağını düşünmüyorum
Demedi demeyin ya iran israili ya israil nükleer atarak iranı yok edicek sizce?
Cevapla