Olası bir büyük İstanbul depreminde olacaklar konusunda tahminleriniz ne?

ben en çok şeyden korkuyorum bir profesör şey dedi eşyalar için herkes birbrini öldürecek toplu yağmalar olacak tıklım tıklım bir şehir olduğu için kaçacak yer olmayacak diyor yıkılan binaları temizlemek on yıllar alacak diyorlar kaçsan bile havadaki tozlar yüzünden yaşayamacaksın diyorlar ayrıca insanların durumundan faydalanıp ırza geçmeler olacak diyorlar ve bütün ülke ekonomisi çökecek ve çok büyük bir kriz olacak diyor

Olası bir büyük İstanbul depreminde olacaklar konusunda tahminleriniz ne?
Cevapla