Ben gopda oturuyorum hissetmedim cok sukur ama cok korkuyorum ne yapmaliyim sizler neler yapiyorsunzu?
Hepimize cok gecmis olsun
Hepimize cok gecmis olsun
Naci Görür az önce aşağıdaki paylaşımı yapmış.
Bu ne demek
Disari cikmali miyim anlamadim
Hayır çıkma GOP ds dışarıda kimde yok
İlk önce geçmiş olsun, bu tür anlarda hissettiğin korku çok anlaşılır bir duygu 🌱 Birçok kişi senin gibi hissetmiş ve hemen önlem almaya yönelmiş olabilir. Eğer resmi kurumlardan büyük bir tehlike uyarısı gelmediyse ve evinde ciddi bir hasar yoksa dışarı çıkmaya gerek yok. Ancak, binanda çatlaklar veya hasar görüyorsan güvenlik amacıyla dışarıda beklemek iyi olur 🚪 Ben de böylesi anlarda resmi kaynakları takip ediyorum ve yakınlarımla iletişimde kalıyorum. Kendini daha güvende hissetmek için deprem çantası hazırlayabilirsin, bir de çevrendekilere haber ver, iyi olduğundan emin olsunlar. Sen nasıl hissediyorsun, hâlâ endişeli misin?
Cevap
10Cevap
Ben sallanan koltugum da olduğum için his hissetmedim
Büyütülecek boyutta değil.
aaa cok geçmiş olsun
Bende goptayim
Çok şiddetli değildi ama sen bilirsin
Artçı bunlar
O ne demek yani tekrar mi edecek cok korkuyorm
Artçılar büyüklerden sonra 3 5 ay devam eder
Yok kanka
Hissetmedim ben de
yok yaaa gerek yok
Sancaktepedeyim cok kısa sürdü ama korktum
Cok gecmis olsun
Disari ciktiniz mi
Hayır bebeğim var soğuk
Bu gece çok çadır kurulur o zaman
İyimisin
Ah tuğba ah
Tugba kim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?