Dün akşam Azerbaycan İsrail'e 12 verdi bende yazdımki adamlar ın ilişkisi kendine kimse sizin gibi Arap sevici olmak ya da siyasalcı olmak zorunda değil dedim. Adam bana inşallah çocuğun olmaz bebek hasreti çekersin dedi. Ben orada filistinliler ölsün mü dedim.
Ben sadece Filistin Ermenistan ın yanında diye Azerbaycan da böyle davranıyor dedim sizin gibi arapları sevmiyolar dedim diye böyle dedi
Ayrıca ben Arap düşmanı filanda değilim Ermeni pklı Kürt ile kıyaslarsak arapları seçerim ama ben onlar yüzünden de Afganistan gibi bir ülke'de yaşamak cahiller sürüsü ile kalmak istemem
Atama düşman olup Arap seviciliği yapanlarla. Ayrıca Türk'ün zaferini Arap ve kürde ortak koymakta beni rahatsız ediyor. Kürt terör örgütü PKK'yı desteklemişken Araplar 1 dünya savaşında askerimizi kör etmişken Hicaz Yemen cephesinde Türk askerinin trenini patlatıp Türk askerini katleden ölmeyenide öldüren asalaya kucak açan araplar için ben neden csnım kanım olan Azerbaycan a düşman olayım 😞😞bana böyle demeye hakkı, var mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer