Azerbaycan ı savundum diye Arap sevici biri bana hiç çocuğun olmasın bebek hasreti çek dedi ne düşünüyorsunuz?

Dün akşam Azerbaycan İsrail'e 12 verdi bende yazdımki adamlar ın ilişkisi kendine kimse sizin gibi Arap sevici olmak ya da siyasalcı olmak zorunda değil dedim. Adam bana inşallah çocuğun olmaz bebek hasreti çekersin dedi. Ben orada filistinliler ölsün mü dedim.

Ben sadece Filistin Ermenistan ın yanında diye Azerbaycan da böyle davranıyor dedim sizin gibi arapları sevmiyolar dedim diye böyle dedi

Ayrıca ben Arap düşmanı filanda değilim Ermeni pklı Kürt ile kıyaslarsak arapları seçerim ama ben onlar yüzünden de Afganistan gibi bir ülke'de yaşamak cahiller sürüsü ile kalmak istemem

Atama düşman olup Arap seviciliği yapanlarla. Ayrıca Türk'ün zaferini Arap ve kürde ortak koymakta beni rahatsız ediyor. Kürt terör örgütü PKK'yı desteklemişken Araplar 1 dünya savaşında askerimizi kör etmişken Hicaz Yemen cephesinde Türk askerinin trenini patlatıp Türk askerini katleden ölmeyenide öldüren asalaya kucak açan araplar için ben neden csnım kanım olan Azerbaycan a düşman olayım 😞😞bana böyle demeye hakkı, var mı

Azerbaycan ı savundum diye Arap sevici biri bana hiç çocuğun olmasın bebek hasreti çek dedi ne düşünüyorsunuz?
Cevapla