Bu Dünya güzeli çocuğa üzülen, kendi davası gibi benimseyen tek ben miyim?

Mattia Ahmet Minguzzi Cinayetini duymuşsunuzdur, 14 yaşındaydı bit pazarın da 15 yaşındaki katil, aşağılık biri tarafından 5 yerinden bıçaklanıp vefat etti, öyle güzel öyle akıllı çocukmuş ki görünce içim yüreğim parçalanıyor 10 Nisan da davası vardi o zaman da kendi davammış gibi heyecan yaptım bugün yine mahkemesi var çok merak ediyorum ölenin yaşı sorulmadı öldürenin de sorulmasın müebbet yemeli o şerefi bozukları çocuğun mezarına bile saldırdı şerefsizlerr Kendi kuzenim gibi sanki o kadar benimsedim çok üzgünüm.

Bu Dünya güzeli çocuğa üzülen, kendi davası gibi benimseyen tek ben miyim?
Bu Dünya güzeli çocuğa üzülen, kendi davası gibi benimseyen tek ben miyim?
Cevapla