25 yıldır Cumhurbaşkanı iken seçimi kaybedip sıradan biri olmak zor mudur?

Artık seni kimse takmıyordur, çakarlı araçlar yerine metrobüse biniyorsundur falan. Erdoğan ile metrobüste karşılaşır mıyız

25 yıldır Cumhurbaşkanı iken seçimi kaybedip sıradan biri olmak zor mudur?
Cevapla