İnsanlar polislerin üzerine neden bu kadar çok geliyor?

Tamam eylemlerde cirkinlesen çocuklara kötü davrananlar evet pislik ama içlerinde gül verenlerde var ayrıca insanlar ekmek parası kazanıyor öyle hurra tüm teşkilat ayaklanamaz ki oysa başımıza bir iş gelse hemen polis polis diye bağırıyoruz olması gerekende o

Güncellemeler
1 yıl
Tacizci, çocuklara şiddet uygulayan tipleri zaten kınıyorum ayrıca
İnsanlar polislerin üzerine neden bu kadar çok geliyor?
Cevapla