Türkiye'de neden suçluların ismi açık açık söylenmiyor? Neden sadece U. A., İ. K. gibi ismini soy ismini kısaltarak söylüyorlar?

Neden suçluların ismi kısaltılarak söyleniyor da mağdur olan kişinin ismi apaçık fotoğrafları apaçık gösteriliyor neden suçluların yüzü gizleniyor mağdurlar açık ediliyor? Bu suçlu olan kişinin toplum içerisinde tanınıp ona göre daha fazla kişiyi mağdur etmemesi sağlansa daha iyi olmaz mı acaba?
Türkiye'de neden suçluların ismi açık açık söylenmiyor? Neden sadece U. A., İ. K. gibi ismini soy ismini kısaltarak söylüyorlar?
Cevapla