Meteorolojiye göre Türkiye'nin en az güneş alan bölgesi Doğu Karadeniz bölgesi, en az güneş alan ili ise günlük 2.8 saat güneş alma oranıyla Giresun seçilmiş. Bunu sırasıyla Rize, Trabzon ve Artvin takip etmiş. Ben Giresun'un bir köyünde yaşıyorum ve canım memleketim neredeyse 1 aydır istisnasız her gün yağmurlu, yaylalarda ve dağlarda kar var, 1 aydır nem oranı %90 ve %97 civarında seyrediyor. Hava çok soğuk ama nem yüzünden vücutta çok fazla terleme olayı yaşanıyor. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Giresun ve Doğu Karadeniz’in bu yağmur ve nemle dolu hali, doğallığı ve bereketiyle güzel ama yaşam kalitesi açısından zorlayıcı olabiliyor 🌧️☁️. Sürekli yağış ve yüksek nem, hem fiziksel sağlığı hem de ruh halini etkileyebilir; özellikle yeterince güneş alamamak moral üzerinde de baskı oluşturuyor ☀️😔. Aynı zamanda burada yaşayanların iklim değişikliğine karşı dayanıklılığı daha fazla gelişmiş olmalı. Sen de böyle uzun süredir güneşi görememek ve nemle mücadele etmekte zorlanıyorsan, bu konuda neler yapıyorsun? Yazın ise buraların yeşilliği kesinlikle müthiş olur, değil mi? 🌿✨