Linç yiyebilirim ama yine de yazıcam. nüfusun düşme sebebi nedir?

Nüfus artış hızının ve doğurganlık oranının düşmesinin en önemli nedeni kadın-erkek eşitliği fikridir. Kadınlar erkeklerle eşit hatta erkeklere hükmettiği bir toplumda 1 ya da 2 çocuktan fazlasını yapmazlar. Ne ekonomi ne de başka bir şey. İster katılın ister katılmayın sebep bu. Bu benim yorumum değil toplumsal bir gerçektir. Ben söylediğim için suçlu olmuyorum.
Linç yiyebilirim ama yine de yazıcam. nüfusun düşme sebebi nedir?
Cevapla