SSizce daha büyük bir deprem olur mu? Yoksa bu sonuncumuydu? Acaba istanbulu bekleyen büyük deprem bu muydu?

İstanbullular beşik gibi saklandıklarıni söylüyorlar 🥲 geçmiş olsun.. biz iki gün üst üste 7.7 görmüş insansız he 😂 yani 6.2 bana küçük geldi ama İstanbul'da yaşamadığım için bir şey diyemem tabiki

SSizce daha büyük bir deprem olur mu? Yoksa bu sonuncumuydu? Acaba istanbulu bekleyen büyük deprem bu muydu?
Cevapla