Güncellemeler
1 yıl
Hep bir bilinmeyen…
Bilmiyorum benim gibi düşünen var mı? Yaşasak sonu olacak geçici şeylere kapılıp gidiyoruz ölsek yaptıklarımızın bedelini ödeyeceğiz ne anlamı var ki? Hep bir koşturma, mecburiyetler, savaşlar…
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Varoluşsal sancılar ergenlikte çekilir bu leveli geçmiş olman gerekmiyor muydu?
Hayatım çok olağandışı akışta ilerledi gerçekten çok karışık kafamda şu an da
Ben anlamam 19 yaşında kızın artık bilimsel buluşlar yapmaya kafa yorması lazım 14 yaşında heygirl dergi kapakları okumayı bırakması lazım
Hiç öyle bir ergenlik hayatım olmadı fırsatta olmadı zaten ben o kısımları geçtim ya
Tamam ne bağırıyon anladık
Benim ki çok şey yaşadım da yaşadıklarım bitti ben de kalmadı gibi
Bağırmadım 🤦🏻♀️
Tek gerçek oyun bitince şahta piyonda aynı kaba konur demişler
Çok doğru demişler
Daha da güzelleri var zamanla öğretirim sana
Nasıl
Usta çırak ilişkisiyle tabi başka nasıl olacak
Ölüp gideceğiz bence anın tadını çıkarmaya bak sonucta bir kere geliyoruz dünyaya
Sürekli hayatım seçimlerimle mahvolma ihtimali taşırken ki bu diğer dünyayı da etkileyebilecekken hatta etkilemişken nasıl rahat kendimi ana bırakabilirim ki?
Sorunun neyden kaynakli oldugunu bilsem cozum üretiriz
Sorundan kaynaklı mı sizce
Yani bir sorun var yoksa neden mutsuz olasin ki
Sorun var zaten de nasıl çözülecek ki çözüldüğüne nasıl emin olucam ya da sorun sandığım şey aslında sorun değilse bilmiyorum ya
Hepsinden biraz var gibi geliyor
Mesela ne iştr
Çok şey var ya boşverin
Hep bir telaş hep bir kaos