Kavramlar tükenmiş vaziyette,
Türkler kendi ekonomisini hedef alıyor
ama..
aması yok hedef alıyorsunuz.
Türkler kendi polislerini kırmak istiyor.
ama..
aması yok kırmak istiyorsunuz
Üstelik bütün bunları Türklüğü övüp yaymak isteyenler tarafından yapılıyor.
ama..
aması yok aylarca bu propagandayla yaşadınız
Arkadaşlar kavramakta güçlük çekiyorum algılarım körelmiş durumda
yahu siz değilmiydiniz starbucks gibi firmalar boykot edilirse Türk işçiler işsiz kalacak diye
ben gerçekten anlayamıyorum yani inanamıyorum
Bu işin ardında kim var bilmiyorum ama Zekasına şapka çıkartmak istiyorum
Türklükle, Milliyetçilikle övünen halkı kendisine hedef aldırmak..
bu neden sonuç farketmeden inanılmaz bir şey
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer