Türkleri Türk firmalarına boykot ettirmek kimin başarısıdır?

Kavramlar tükenmiş vaziyette,

Türkler kendi ekonomisini hedef alıyor

ama..

aması yok hedef alıyorsunuz.

Türkler kendi polislerini kırmak istiyor.

ama..

aması yok kırmak istiyorsunuz

Üstelik bütün bunları Türklüğü övüp yaymak isteyenler tarafından yapılıyor.

ama..

aması yok aylarca bu propagandayla yaşadınız

Arkadaşlar kavramakta güçlük çekiyorum algılarım körelmiş durumda

yahu siz değilmiydiniz starbucks gibi firmalar boykot edilirse Türk işçiler işsiz kalacak diye

ben gerçekten anlayamıyorum yani inanamıyorum

Bu işin ardında kim var bilmiyorum ama Zekasına şapka çıkartmak istiyorum

Türklükle, Milliyetçilikle övünen halkı kendisine hedef aldırmak..

bu neden sonuç farketmeden inanılmaz bir şey

Türkleri Türk firmalarına boykot ettirmek kimin başarısıdır?
Cevapla