Özlem zenginin tayyipçiler lafını hakaret olarak algılamasını nasıl buluyorsunuz?

Çok komik değil mi biri bize atatürkçüler dese gurur duyarız bunlara tayyipçi diyince bile alınıyorlar agahsha hep de mağdurlar

Özlem zenginin tayyipçiler lafını hakaret olarak algılamasını nasıl buluyorsunuz?
Cevapla