ne dilenmesi adamlar calisiyor kirayi oduyor coluk cocuga yemek yedirmeye para kalmiyor. bundan 5 sene once ulke bu kadar kotu degildi adamlar guvenip yapmis coluk cocuk evlenmis falan. sucu ne bunlarin iste. simdi bunca sıkıntıda bir de oruc tutup hep sagliklarindan daolup calisamaz olsunlar öyle mi. siz anlamazsinin zenginler.
Tamam haklısın kendince. Bu arada zengin falan değilim gönlüm zengin. Zengin olmasa sana inan sert bir şekilde cevap verirdim şimdi konusturma beni git işine
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
tutmuyorum,,,
Ben.
Helalsinn
Sıkılıyorum ya tanışmak ister misin?
Olur
Takip et beni
Tamamm
Ettim sen de et
Zor biraz
Bunyeye göre değişir tabi
viz gelir tiris gider.
Neden öyle dedin?
fakire oruc fsrz degil beni ilgilendirmez.
Nasıl değil?
orucu acın halinden anlamak icin tutmuyor muyuz fakir zaten aç. tutupta neyi anlayacak daha.. ramazanda fakirler oruc tutmaz fakirler doyurulur. zengin ibadeti oruc.
Fakirin yiyecegi yemek su falan varsa tutar
gokten yagiyor sanki yemek. tabi senin gibi zenginler anlamaz. siz tutun rahat rahat.
Fakir diyince sen anliyorsun yani sadece disaridaki o dilenen kisiler mi sanıyorsun? Öyle saniyosan onlar tabiki tutamaz onu biliyoruz herhalde
ne dilenmesi adamlar calisiyor kirayi oduyor coluk cocuga yemek yedirmeye para kalmiyor. bundan 5 sene once ulke bu kadar kotu degildi adamlar guvenip yapmis coluk cocuk evlenmis falan. sucu ne bunlarin iste. simdi bunca sıkıntıda bir de oruc tutup hep sagliklarindan daolup calisamaz olsunlar öyle mi. siz anlamazsinin zenginler.
Tamam haklısın kendince. Bu arada zengin falan değilim gönlüm zengin. Zengin olmasa sana inan sert bir şekilde cevap verirdim şimdi konusturma beni git işine
hosgoru ayinda nasil konusuyorsun.. karninndoydu tabi saydirmayabgelmissin.
Aynen kesinde öyle yapiyorumdur
Benn
Helall bende tam utmayı dusunuyorum
Sana da helal kız
Valla helal mi bilmiyorum yaa boğazım ağrıyor sesim de kısıldı gribim of yaa 🥲
Hiç keyfim yok inşallah yarına kadar gecer
Geçer geçer yia 😂 halledersin ama 1 ay da zor tutarsın gibii
Evet ama alışmak lazim bide 😄
Ahh bee kutun kapalı ajsjdjx
Mesaj kutum mu
Yess
A
Neeee
Düşünmüyorum
Neden ki
Turmuyom ben
Neden ki
Gerek yok