Öcalan'ı serbest bırakmaya çalışanların Atatürk'ün askerlerini ihraç etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bugün MSB'nin kararı ile "Atatürk'ün askerleriyiz" diyen teğmenler ihraç edildi. Harbiye'de "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" diyen, bu vatan için canını verecek olan şerefli, onurlu Türk teğmenlerine ceza vermeye çalışanlar, PKK sempatizanlarına ses çıkarmıyor. Bu yemin töreninden sadece Türk düşmanları rahatsız olur. Ergenekon ve Balyoz kumpaslarında da Atatürkçü askerleri ihraç edip, onların yerine FETÖ'cü askerleri almışlardı. Hoca efendi dedikleri FETÖ, darbe girişimine kalkışmıştı. Elbet 2028'de ülkeyi tekrar biz Kemalistler yönettiğimiz zaman, bu kararları verenler yargılanacak. Abdullah Öcalan'ı serbest bırakmaya çalışanların, Atatürk'ün askerlerini ordudan ihraç etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Öcalanı serbest bırakmaya çalışanların Atatürkün askerlerini ihraç etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Öcalan'ı serbest bırakmaya çalışanların Atatürk'ün askerlerini ihraç etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla