Bakan neden istifa etmiyor yangında ölenlerin hesabı sorulmayack mi?

79 can gitti niye kimse çıkıp da demektir yor ihmal var hiç mi vicdan yok gerçekten anlatilanlara göre ne bir yangın dedektörü çalmış ne bir yukaridan su atan aletler var geceliği 30 bin olan otelin hiç birseyi yok ne bir şey yangın merdivenleri içeride insanlara düdük flan bile calmamislar ki çıksınlar en azından sesin olduğu gere gitsinler diye insanlar resmen dumanlar arasında bogularak göz gözü görmeden ya da yanarak öldüler bir adamda dumanlar arasında birisinin seslenmesi ile çıkış bu tarafta demesi ile çıkışı bulmuş yani bu çok acı verici gerçekten

Bakan neden istifa etmiyor yangında ölenlerin hesabı sorulmayack mi?
Cevapla