Ulkede cok fazla yabanci var ne dusunuyorsunuz?

ulkede cok fazla yabanci var yakinda kendi vatanimizda azinliga dusecegiz ve bu yabancilarin hic bir faydasi yok ulkeye aksine zararlari var halk sikayetci bu konuda zira guvende hissetmiyorlar kendilerini ne dusunuyorsunuz?

Ulkede cok fazla yabanci var ne dusunuyorsunuz?
Cevapla