Bu etrafta olabilir, karşıya geçmek istemiyorum bide Bahçelievler tarafına da olmasın
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Nişantaşı'ndan niye ayrılır ki bir insan fıstık gibi yer işte
Tahminime sözleşmem yenilediğinde kiram patlar ayrıca, 4-5.000tl cıvarında faturalar da geliyor..
yani yanlış anlama tabii ki ama hani oralarda da oturuyorsan bazı şeyleri göze alman lazım istiyorsan Üsküdar'a gel 😅
Emlakcıyla anlaşamıyoruz gibi diyelim.. Bide başka başkonlu eve geçmek istiyorum. Burdaki evim balkonsuz
gerçekten balkon çok önemli bir şey bence de katılıyorum sana
Gözd alırız da artı abartılar 5000 fatura mı olur tanıdığım kimse ödemiyor bu rakamları bide yalnız yaşıyorum
ne iş yapıyorsun peki
Kendim işim var tekstil ticaret, da anlamsız geliypr bana artık Ağustos gibi kira yeniler yüzde 60zam yaparsa enflasyona gore aşırı fazla olur, değemez o kadar. Anlaşmazlık yaşıyoruz diye emlakci hep daha fazla istyor gibi durum var. Sanırım anlaşamayacağız da.. yüzde 60 zam ister.. o da fazla gelir.. Faturalar üstüme alamıyorum inanılmaz rakamlar geliyor.. Tanıdıklarımdan kimse öyle bir fatura ödemiyor.. Bide dediğiniz gibi balkon çok önemli. İşe gitmiyorum diye çoğu zaman evde olabiliyorum ve balkona ihtiyacım var.. 4 duvar arasında olmuyor Nişantaşi da olsa...
yani bilemiyorum ne diyebilirim ki sonuçta kendi işin var kendi gelirini bizden daha iyi biliyorsun
Ben türk değilim, ondan pek İstanbul 'da hangi semt iyi hangisi kötü pek haberim yok diyebilirm. En tehlikeli yerler Tarlabaşı Kuştepe Bayrampaşa vs gibiler anca biliyorum..
Belki Osmanbeye yakın Kurtuluşta ya da Halaskargazi caddesinde, Cevahire yakın, Akaretlerde ya da Beşiktaş Ortakoy gibi? Ordaki evler coğu balkonlu burdaki gibi değil
Eğer olduğun yerden menunsan başka bir yer arama hayatını renklendir bide öyle dene
Renklendir diyince? Kiralar patlayacak ağustosta tahminime göre, anlaşmazlık yaşıyoruz emlakcıile. Faturalar 5000 geliyor evde tek kalıyorum.. balkon yok.. Balkonlu bir eve geçmek isterim
Faturalar baya yüksekmiş aidat falanmi var
aidat başka da
elektrik su doğal gaz... 4000-5000-5.500 toplam rakamlar çıkmaya başladı. Param niye boşuna gidiyor diye artık sinirleniyorum.. o parayla gezerim yani.. Ev başka semtte olsa da duzgun mahallede olsun küçük balkon vs rahat ederim..
Hangi muhitleri gozlemliyorsun Nişantaşı'nda sonra kenar ilçeler seni pek sarmaz diye dusunuyorum
Akaretler Beşiktaş tarafına ya da Ortakoy, Şişlide Kurtuluş ya da Halaskargazi caddesinde.. ?
Sanırım içlerinde en çok yabancılık cekmeyecehin yer halasgargazi olur Akaretler daha canlıdır balkon sefası o bölgede daha güzeldir Ortaköy biraz daha soğuk bir mekan Beşiktaş iyidir bu üçgende sanırım aradığını bulacaksın ama bildiğin gibi bu üç mekanda pahali lokasyonlar nosantasindan farklı olmayacaktir
Yani o zaman baktığımda bakarım fiyatlar ne kadar, şu an anlaşmazlık yaşıyoruz diye yüzde 60 zam yapar aşırı fazla gelir. Hepsi mi artık yüzde 60 yapıyor yoksa kafaya göre mi bilmiyorum
İnternetten bı araştırıp genel fiyat analizi yaptığında suanki sana önereceği fiyatla bı kiyaslarsin bide emlakcilari gez bak bakalım ne getirecek ne götürecek bu senden belkide çıkıp gezmeye değecek bir fark yoktur
Araştırırm evet de yine de balkonlu eve çok özendim :/ 4 duvar içinde boğuluyorum sanki
Akaretler de güzel balkonlu bir ev seni mutlu edecektir o zaman hadi gidip ev arayalim sana
🤣🤣 Dur zaman gelince bakacağız
Olmaz madem karar verdin hadi zaman geçirme
Yok sözleşmem bitene kadar şu an uğraşamam birkaç ay yoğun olurum. Sonra buluruz inş bir şey
Sen iste buluruz tabi balkonlu ev istemenin nedeni nedir
Kaç defa yazdım sebeplerimi? Sorununu anlamadım?
Sadece balkon istediğini söylemişsin pek anlayamadım bu isteği yani balkon neden önemlidir bir insan için onu sormak istedim ama önemi yok
Araştırırm evet de yine de balkonlu eve çok özendim 4 duvar içinde boğuluyorum sanki
Bunu yazdım yukarıda nasıl balkon neden önemlidir..
Ben pek onemsemem bu yüzden anlamdimmve sordum tamam rahatsız olmana gerek yok beni ilgilendiren bir durum değil
Yok sadece yazdım 2-3 defa diye acaba neyi söylemem gerektiğini anlamadım 😄 Bunalım oluyor ya bazen insanda işte oyle. Evden çalışıyorum ben, balkona çıkıp kahve içip ilimi yapmak istiyorum.. Bide balkonlu evler daha ferah geliyor
Tek öğrenmek istediğim buydu teşekkür ederim
Küçükçekmece Üsküdar Maltepe
Ne kadar paran var
Sen semti söyle parayı boş ver, daireye göre duruma göre değişiyor :)
Deniz gören bebek ya da asiyan
Tepebaşı
Sultanbeyli
Gümüşhane
Sultangazi :)
Tuzlaya gel
uskudar
Aşırı muhafazakar bir yer ama.. oraya gidince bi bunalıyorum bazen açıkcası
Esenyurt :)
Ciddi bir şey sordum hani bu kadarına da saçmalamayın :)
Niye öyle düşünüyorsun ki :)
Arap var zenci var türki devletler var bu aralar Ukraynalılar da gelmeye başladı:) milletler arası bir şehir artık ;)
Mutlu mutlu yaşayın ozaman
Şaka da :) maddi olarak sıkıntın yok ise ve sessiz bir ortamda oturmak istiyorum dersen Büyükçekmece göle sıfır harika yerler var
Yok ben yükarda bahsetiğim gibi bu cıvarda olmasını isterim, merkezden uzak gitmek istemiyorum
İş nedeni ile mi ya da okul
Yok kendi işimi yapıyorum işe gitmiyorum, evden va hallediyorum, okul da şu an yüksek lisans yapıyorum tez yazmaya başlayacağım okulaher gün gitmem yani ders yok artk. Tamamen bu sebeplerden
- Anlaşmazlık yaşıyorum, son dönemde faturalar aşırı pahalı 5000 çuvalında, evde tek kalıyorum. Evde balkon yok, balkonlu eve geçmek isterim.. Ve yazda kiram yenilediğinde anlaşmazlık yaşıypruz diye yüzde 60 zam yapar aşırı fazla gelir.
Hmm tek sıkıntı şu an senin için en azından belli bir süre
Aileden destek olabilir mi
Yok ya destekten ihtiyacım yok, sadece o kadar vermek mantıksız buluyorum. Balkonlu eve de çok özendim.. ihtiyacım var coğu zaman edeyim diye
O zaman bari adam akıllı bir manzarası olsun akşam keyfi için
İşte bi şekilde bakacağım bakalım ne bulabilirim... ama yüzde 60 zam aşırı fazla. 25% kuralı neden kalktı kim bilir..
Aynen çok fazla asgari ücretin zamı olsa daha mantıklı olurdu
Bilmiyorum asgarı almıyorum, alanlar için da mantıksız olurdu yine. 60% zam avrupada yok bu nedir yani.. Saçmalık
Yok devletin asgari ücrete yaptığı zam varya işte ev sahipleri de bu oranı geçmemesi lazım bence
E tabi mantık o. Ama bu kural nedir enflasyona gore yani? Enflasyon 60% .. Düşünsene 25.000 misal kira ödüyorsun zam ile 40.000 eder. Saçmalık
Yerinde olsam bir dakika düşünmem çıkarım ama yeni ev için depozito, emlakçıya pay, ev için tadilat bunlarına bir düşünsene
Düşündüm evet.. Bakalım zaman gelince ne olacak anlaşma nasıl olacak o zaman evlerin fiyatı ne kadar olur vs vs
Umarım her şey düşündüğün gibi olur hep mutlu ol
Teşekkür ederim, sende 🙏🏼