Neden kimse sorumluluk duymuyor? Neden cenazeler bu piliç tırı içinde?

Bu olay Medeni bir ülkede olsaydı ilgili bakan istifa eder miydi? Ederdi hem de hemen..
Ama bizde çürümüşlük, soğutma tırının içinde bulunan cenazelerin soğuk hüznü gibi yüzümüze şamar gibi vuruyor..
Bolu'da meydana gelen feci yangın için çok üzüntülüyüz..
Hayatını kaybedenlerin yakınlarına dayanma gücü dileriz..
Neden kimse sorumluluk duymuyor? Neden cenazeler bu piliç tırı içinde?
Neden kimse sorumluluk duymuyor? Neden cenazeler bu piliç tırı içinde?
Cevapla