
Kadınlar, kararı haklı bulurken; erkekler, ”aynı şeyi erkek yapsa cezaevine girerdi” diyerek tepki gösterdi...
Doğru
Yanlış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kadınlar, kararı haklı bulurken; erkekler, ”aynı şeyi erkek yapsa cezaevine girerdi” diyerek tepki gösterdi...
Bu ülkenin kanunları var. Öyle herkes kafasına göre ceza kesemez. Afganistan'da da aldatan kişileri infaz ediyorlar. Şimdi bu kadının Afganla farkı kaldı mı? Kadın kasten öldürmeye teşebbüs den yargılanmalı ve hakettiği cezayı almalı.
Cevap
5Cevap
İhanet ediyorsa sonuçlarını da düşünmeli bir insan. İhanet eden insanların başına gelenlere üzülmem. İyi yapmış bence.
Şiddet kabul edilemez, kesinlikle tersinde erkek hapse girerdi
Doğru diyenler var buna şaşırdım
Ölmediğine sevinsin.
Aynısını bir erkek yapsaydı demediğinizi bırakmazdınız ama kadın yapınca ölmediğine sevinsin diyorsunuz
İki cinsiyette umurumda değil. Hak eden, ölür.
Yanlış tabii ki
Doğru bir karar
Doğru
İyi yapmış.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?