ABD yok olsaydı dünya daha iyi olur muydu yoksa daha çok olumsuz şeyler mi olurdu?

ABD yok olsaydı dünya daha iyi olur muydu yoksa daha çok olumsuz şeyler mi olurdu?
Cevapla