Güncellemeler
1 yıl
🎯
Güncellemeler
1 yıl
🫢🫣🫣🫣🧐🤓
Sık sık karşılaştığım durum.. Fakat üzülmüyorum çünkü vatanı için şehit oluyor.. Bende Allah'ın izniyle şehit olacağım günü bekliyorum.. Çünkü bende vatanım için çalışıyorum ve bunun için gururluyum. Şehidin arkasından boşuna VATAN SAĞOLSUN denilmez. O duygunun tarifini bilemezsiniz.. Kaç kere şehadet getirdimde şehit olmadım.. O gün geldiğinde huzurla uyuyacağım.
İnsan sevdiği birisini kaybettiği zaman ağlar.
Eic için teşekkür ederim ✌️😊
çünkü şehitlik güzel bir şeydir
Cevap
2Cevap
Şehit olan kişi ailemden ise göz yaşı dökebilirim tabi onun dışında sadece üzülebilirim fazlası çıkmaz
Duygusallk
Insan acisina aglar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?