Akp, chp ve mhp aponun çıkması için uğraşıyor ve Türk halkı hiç tepki göstermiyor, o kadar şehit verildi hiç utanmıyor musunuz?

İlla sokağa çıkıp demokratik protesto hakkını kullan demiyorum, bari x de orada burada tepki göster ama yok.

Akp, chp ve mhp aponun çıkması için uğraşıyor ve Türk halkı hiç tepki göstermiyor, o kadar şehit verildi hiç utanmıyor musunuz?
Cevapla