Hizmet 0 , Yollar b.. goturuyor afedersiniz
1-) Fatih Sultan Mehmet
2-) Tayyip Erdoğan

Ekrem imaro surekli tatillerde keyif suruyor keske birazda İstanbul 'a ugrasa diyorum ben 😒😒
#süpersoru #rte #akp #chp #ekremimamoğlu
.
.
.
@Barış_LonelyForever @madamlila @isabella181919 @0_Nyks_0 @busegmss
Ankara 'da yaşayan biri olarak ne biliyim göze hitap edecek şunu yaptı gidipte görelim diyecek bir şey görmedim Polatlı ya şu goturecem diye bizim mahallenin yolunu mahvettiler asfalt bir türlü düzene girmedi kötü demiyorum net bir yapılan iş göremedim
Cevap
3Cevap
Hayır memnun değilim. Oy verenler de memnun değil 😅 oh olsun bana ne
İstanbul memnunum Allah AKP'li şehirlere sabır versin.
Akp'yimi hâlâ savunuyosun onca iğnrçliğine rağmen?
Ekonomiyi Ekrem belirlemiyo bunu biliyosun umarım? İnsanlar açlıktan intihar ediyolar be peki kim bunun sorumlusu Ekrem İmamoğlu mu yoksa Tayyip mi
Hiçbiri iyi değil aklı başında birisi yönetsin artık yeter
Belediye başkanının hiçbir şeyden haberi bile yok. Koltuğundan kalkmıyor bile
Yoldaki tozları sulamak için arazözleri bile yok. Pis su konteynerlarin etrafından akıp gidiyor belediyenin umrunda değil
CHP değil akp
Aynı değil daha beter
İstanbul, memnunum. Allah AKP'nin şerrinden İstanbul'u korusun.
Evet
Ak parti reis💡🥺
memnunum
yakında bana teröristte dersin sen haha
deme bu zahmet mmshansn
bi*
takipten ben çıkmıyoruum bszbjzns denerim tamam
senden memnnunum olur mu sjsjsjs
ol jkjshdh
ben hshs
kim olduğumu hala bulmadın tüh
iviit ahaha
seni staklıyanımm 🙈🥺
ismim 4 harfli son harf m hahahahah
bulunca yz
üzdünn bakkk neyse boş ver
boş ver ya
Yozgat, memnunum
Memnunum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?