ODTÜ fizik bölümünü dereceyle bitirdim. Amerika’da doktora yaptım. Türkiye’ye döndüm okullar asgari ücret veriyor. Neden böyle?

ODTÜ fizik bölümünü dereceyle bitirdim. Amerika’da doktora yaptım. Türkiye’ye döndüm okullar asgari ücret veriyor. Neden böyle?
Cevapla