Prof. Dr. Oytun ERBAŞ, asgari ücret için "Fakir hayat en sağlıklı hayattır" dedi. Sizce fakir insan gerçekten sağlıklı mıdır 🙄?

Prof. Dr. Oytun Erbaş: "Kuru fasulye de protein, et de protein. Mütevazılığı öğrenmemiz gerekiyor. Asgari ücret 50 olsa, 50 harcar insanlar. Fakir hayat en sağlıklı hayattır." diyor bu yorum hakkında düşünceleriniz nelerdir?

Prof. Dr. Oytun ERBAŞ, asgari ücret için Fakir hayat en sağlıklı hayattır dedi. Sizce fakir insan gerçekten sağlıklı mıdır 🙄?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru🫡
Prof. Dr. Oytun ERBAŞ, asgari ücret için "Fakir hayat en sağlıklı hayattır" dedi. Sizce fakir insan gerçekten sağlıklı mıdır 🙄?
Cevapla