Fenomen olup her gün saatlerce ekran başında olmak mı, yoksa her hafta borsadan ortalama 20.000 kazanmak mı?

Sabah 9.00 da uyan. Al eline kahveni ve yavaş yavaş yudumla. Saat 9.30 dan 18.00 e kadar haberleri izleyerek, gazete okuyarak ve çay kahve keyfine devam ederek işlem yapmak. Bayılıyorum ve herkese tavsiye ediyorum 😀😀
Fenomen olup her gün saatlerce ekran başında olmak mı, yoksa her hafta borsadan ortalama 20.000 kazanmak mı?
Fenomen olup her gün saatlerce ekran başında olmak mı, yoksa her hafta borsadan ortalama 20.000 kazanmak mı?
Güncellemeler
1 yıl
Her zaman ki gibi genç mavili arkadaslar garip triplere giriyor. Surekli bir yarış halindeler. Birisi dayı diye hitap ediyorsa anla ki kendine rakip olarak görüyor 😀😀
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaslar efendi efendi yazın... Efendi efendi cevap alın. Bu soru sayesinde gereksiz kaba tipleri engelliyorum. İyi oluyor 👍
Fenomen olup her gün saatlerce ekran başında olmak mı, yoksa her hafta borsadan ortalama 20.000 kazanmak mı?
Cevapla