
Ben de mutlu oldum
Hayır mutlu olmadım
Kimin gittiği değil, yerine neyin geldiği önemli
Bu konuyla ilgisizim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Suriyeliler bir diktatörden kurtulduk diye sevinirken radikal dincilerin diktatörlüğüne girecekler, farkında değiller... Suriye demokratik bir ülke olamayacağına göre...
Kontrolü ele geçiren örgüt, HTŞ, eski adıyla El-Nusra, Türkiye'nin terör örgütleri listesinde. Biz neye seviniyoruz, anlamak mümkün değil. Selefi cihadcı bir örgüt, IŞİD'den çok farklı değiller. Başı da eski El-Kaideci.
Bir de Suriye'yi İsrail'in işgaline açtılar. Bu işe en çok onlar sevindiler.
RTE'nin yanlış olması Esad'ı doğru mu kılıyor, mutsuz mu olmak lazım bu yüzden? Bak bu adama Esad'ın işkenceyle öldürdüğü herhangi bir Suriyeli, bunlar için bile Esad'ın devrilmesi insanım diyen için mutluluk kaynağıdır.
İsrail ve Amerika'yla aynı şeye seviyoruz.
Mutluluktan çok endişe hakim. Üzerinde konuşmak bile sinir katsayılarımı arttırıyor. İyi şeyler beklemiyor bizi.
Teşekkür ederim
Hayır, büyük israil'e giden yollar daha da açıldı.
Teşekkür ederim.
Cevap
6Cevap
Erdoğan ABD nin ona verdiği görevi layıkıyla yerine getirdiği için çok mutlu. Erdoğan'ın yanlış Suriye politikasının bedelini gelecekte çok ağır bir şekilde ödeyeceğiz.
Esad gitti bu iyi fakat o kadar çok vatandaşlık verildi ki onlar gitmez. Gidenlerin sayısı kalanların yanında çok az.
Dönmezdim, bende aynı şeyi düşünüyorum, oraya dönenlerde bir süre sonra tekrar gelecek zaten...
Teşekkür ederim bende engelledim zaten😀
Suriye ilgi alanım değil. Ama gelenler daha katı din devleti peşinde. Sınırımızdan sonrası yalan.
"Şu an eset öldü, yaşasın yeni eset" durumu olmaz umarım.
Müslüman dünyası adına iyi bir şey
Mutlu olmamamız için ne sebep var Suriyeli kardeşlerimiz ne kadar mutluydu kutlama yapıyorlardı
Sanırım Suriye'de bi R-esed'leme oldu.
Görsel manidar olmuş 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?