Trump "Ortadoğu'da cehennemi yaşatacağım" dedi. Ne düşünüyorsunuz?

Trump göreve geleceği Ocak 2025'e Hamasın elindeki İsrailli rehineler serbest kalmazsa Ortadoğu cehenneme döner demiş. Ne düşünüyorsunuz? Bence Trump siyonist kodomanlar için böyle konuşuyor.
Trump "Ortadoğu'da cehennemi yaşatacağım" dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla