Yeni düzenleme ile sağlık ocaklarında ehliyet için alınan rapor ücretli olacak. Ehliyetini yeniledin mi?

Yeni düzenleme ile sağlık ocaklarında ehliyet için alınan rapor ücretli olacak. Ehliyetini yeniledin mi?

Artık devir her şeyden para alma devri oldu adım atsan para geçenlerde 10 aşında bir çocuğun youtube videosunda dediği gibi "Ben artık gezemiyorum ha" :(
Hiç şaşırmadım. Ehliyetim yeni tip ama süresi dolmak üzere.
Yeniledim 😌
Cevap
33Cevap
Artık devlet her yerden herşeyden para alacak bunlar daha başlangıç gadası
Hazineyi ekonomiyi yıllarca mahvettiler, şimdi de her zamanki gibi cezasını vatandaş ödüyor. Soludukları her nefes bile haram zehhir zıqqım olsun bunlara
Görüntüde olan devlet hastaneleri de özele benzer duruma gelecekmiş diye duydum, şimdi bile yıl içinde mi ne 7 kez gittin diyelim 8inci poliklinik ücretli, özel misalidir. Abi zaten insanın hayatının da kendisinin de değeri yok, zaten doğru düzgün bakmıyorlar ilgilenmiyorlar sırtını yaslamış süper hekimler (bizler üç kuruşa sürünürken bütün gün oturan paşazadelere maaş yetmiyor diye eylem yapabiliyorlar hukukuna dükkürdüğüm yerinde) keşke şu lânet dünya bi anda yok olsa da kurtulsak
Ben 10 sene önce bile ücretli almıştım. Sağlık ocağındaki aile hekimi veremeyeceğini söylemişti biraz sinirlenmiştim hatta.
Benim sağlık ocağı biz yapamıyoruz hastaneye sevk ediyoruz dedi savdi başından
Hayır günü uzatılmış zaten yenilemedim hala. Zaten randevular full dolu
A2 vardı b yi de aldım kafa rahat bugün geldi ehliyet
Alalı 2-3 yıl oldu diyelim, yine de yenilenmesi gerekiyor mu?
Karar yürürlüğe girdi mi girecek mi bilginiz var mı 🤔
Adamlar sinekten yağ cikarma sanatını cok iyi biliyorlar 😀
Yenilemedim illa o ücreti ödemem lazım yoksa akillanmam🙄😒
Uyma şeytana yenile
2017’de yenilemiştim zaten ama 3 yıl sürem kaldı yenilemek için 10 yıl süreli olduğundan
Randevu almıştım bugün yenilemeye gittim. Baktı dedi sen zaten yenilemişsin 2022'de yenilemişim 😀
Daha yeni ehliyet başvurusu yaptm akşamına raporun paralı alinacag haberi çıktı 😄
@başucurüyası şanslısın
O yönden evet de bakalm gecebilck miym
Aldın mı raporu pahalı mı alacaksın
Sağlık raporunu aldm.
Daha başladı dersler
Oo o zaman sen yırtmışsın fndks
Olmayan şey yenilenmez haliyle
Seneler önce yeniledim
olur öyle arada para lazım devlete
1996'da aldım halen yenilemedim
Nerden para koparacagini şaşırdı devlet 😅
Hayır hep beraber gidion yenileyelim
Ehliyetim pasaportum nüfus belgesi hepsi yeni
Nasıl çarpsak diye şaşıyorlar
Ehliyetim yok
Daha zamanı var benim
Welcome to Capitalist System
geçen yıl yenilemişim. bi on yıl rahatım.
5 yıl önce yenilemiştim
He tabi nerden koparırlarsa artık
18 yaşımda halletmiştim
2029 senesinde yenilenecek benim
Olmayan seyi nasil yeniliyim 🥺
Ehliyetim yok
Yokk
bizim aile hekimi zaten vermiyordu ya
Evet ehliyetim yeni
Çoktan yeniledim.
Yenilemedim
Djdhdj
Hayır yenilemedim
Zaten ücretliydi
C sınıfını yenilicem
Yenilemedim henüz..
Ehliyet im hiç yokki
Ne zaman 2025 demi başlıyor ücret
Hep aynı yalanlar
2030 da düşünürüm
Hayir
Evet öyle
Zaten birkaç yılık
Yeniledim
Zannetmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?