Niye kimse atatürkçülerin oyunu almaya çalışmıyor?

herkes kürt oyunun peşinde. halbuki atatürkçü ler ve milliyetçiler bu ülkenin yüzde 60 ını oluşturuyor. niye kimse atatürkçülerin milliyetçilerin oyunun peşinde değil? bu atatürkçülerin kürtçülüğe boyun eğmesinden kaynaklanıyor olabilir mi?

Güncellemeler
1 yıl
Örneğin atatürkçüler Özgür özelİn bu kürtçü tavrını görmezden gelmeyi bırakmalı.. Biraz da bizi savunsunlar çoğunluk biziz ama umursanmayan da biziz değerimizi farkına varmalıyız
Niye kimse atatürkçülerin oyunu almaya çalışmıyor?
Cevapla