Milli Piyango yılbaşı çekilişi büyük ikramiyesi bu sene 600 milyon TL

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Milli Piyango yılbaşı çekilişi büyük ikramiyesi bu sene 600 milyon TL

Bana göre, Milli Piyango gibi şans oyunlarına katılmak tamamen kişisel bir tercih meselesi. Şansın rol oynadığı bu tür oyunlar, insanların hayal kurmalarına ve küçük bir umutla bilet almalarına sebep olabiliyor. Ancak ben, kesinlikle mantıklı ve planlı bir şekilde hareket etmeyi tercih ederim. Bu yüzden, böyle büyük bir ikramiye olsa da, şansa dayalı bir yatırım yapmayı gereksiz bulurum. Yine de, belki bir deneme yapmak isteyenler için küçük bir eğlence olabilir.
Neden bilmiyorum babam bu sene kendisine ikramiye çıkacağından yüzde yüz emin... parayı dörde böldü aile fertlerine dağıttı bile😅garanti bizimaileden birine çıksın diye herkesi de bilet almaya teşvik ediyor... mecbur alicaz
eskiden ucuzken aliyordum sirf heyecan olsun diye ama simdi her sene zam yapiyorlar :) bir de hile yaptiklari videolar ile falan goruldu. o paralari verecegime iddaa falan oynarim da en azindan kendi aklimla kaybederim
Neden paramı gidip başkasının cebine kendi elimle koyayım ki, %100 Adil olduğundan emin bile olamadığım bir şans oyununa 5 kuruş vermem hangimizin çevresi iyi paralar kaldırabilmiş ki biz kaldıracağız.
Cevap
37Cevap
Almayı düşünüyorum ama şaibeli oluyor o yüzden bakalım artık
Tüpçü sana para filan vermez
Hayır, senelerdir aldık amortiden başka bir şey çıkmadı bildiğin yasal kumar uzak durun...
HAyır almıyorum
Hiç almadım, alsam çıkardı klşşş
ben çıktım sana sjsjsjsj
Ayyy sesli güldüm hlşiii
Özellestigi için almıyorum, amorti bile çıkmıyor. Kumarhane yasak milli piyango yasal bu ne perhiz bu ne lahana turşusu
Tüpçü 'yü tekrar zengin etmek istemiyorum...
Malum 80 MİLYON büyük ikramiyeye konmuştu, unutmayalım😒
Herif bildiğin "HAYAL" satıyor😏
Evet, her yıl alırım. Hiç baktığımı haıtlramıyorum. Birkaç ay sonra bileti cebimde bulup babama veririm, o bakar. İkramiye varsa alır.
Hayatımda hiç almadım ama bu yıl almak istiyorum ama karşıma da hiç çıkmadı nerden alacam bilmiyom hehe
İstatistiğini yapabilsem alırdım bayi bayi de gezerdim üşenmezdim😂Ama son yıllarda ciddi ciddi hile olduğu söyleniyor.
600 milyon mu? Hiç inandırıcı gelmiyor ki ben de inanmıyorum zaten. Belki eğlencesine alabilirim.
Geçen sene bana teselli ikramiyesi denk geldi ama büyük ikramiyeyi 1 farkla kaçırdığım için üzüldüm bakalım bu sene ne olacak
Almayacagim. O enayiler arasina girmek istemiyorum dostum. Senin muhabbet etmek daha iyi gelir bana. :) Iyi haftalar.
Hiç almadım bu zamana kadar. Almayacağım da.
Bilet alsam bile bana çıkma olasılığı %0.1 dır oncin bilet almayı gereksiz buluyorum..
Yok almam, çıksa gökten kuş b"ku bile bana şans getirmezz 😹
Bu kadar para varsa nədən 80 milyona pay edilmiyor?
Milli piyango bileti kumardır ve günahtır istemem
Valla kararsizim ya, normalde yaptığım bir şey değil 🥲
İnanmıyorum bu piyango işine onun yerine o paraya başka bişey yap daha faydalı olur.
Her yıl alıyordum da bu yıl almam ben inanmıyorum bana çıkacağını hem çıksa da benin iyilgime olmaz çok para beni bozar
Milli piyangonun sahibi Demirören gurubu sıradan bir vatandaşa değil büyük ikramiye vermek, amortiyi bile öderken eli titrer.
Parası bol, aklı şey olanlar almaya devam etsinler. Özelleştikten sonra ben hiç almadım.
Yalan bu ben bu piyango olayına inanmıyorum. Kumar net.
Gökten para yağsa benim kafama şey düşer! Ney diye soranı terlikle döverim.😂
Almam çünkü kimseye vermezler o parayı. guvenim yok
Eskiden üç bana bir sana derlerdi, şimdi hep bana hep bana diyor milli piyango yönetimi ve devlet…
eskiden milyonda bir di
şimdi imkansız ötesi bişey çıkması
Demirörenin eline geçtikten sonra ne piyango bileti alınır ne de loto oynanır
Almayı düşünmüyorum gerek yok bence
Hayır, piyango bileti almayacağım
Hayır tarzım değil almıyorum zaten.
Hayır bilet almam
Almıyacağım ne zaman alsam çıkmadığı için
Bana cıkarsa alayinı...
Hiç güvenmiyorum
Bilet almayacam. Ne de olsa çıkmıyor
Hey maşallah. Çıkmaz. O yüzden almam bilet
Şans oyunları ile işim olmaz.
Yine hangi zengin cebini doldurucak acaba
Evet ama tam almıyorum hiç hep çeyrek alıyorum
Yoktan yere paramı onlara vermicem
Bir tane alırım işte..
Nasılsa kendileri alacak yine 😂
hayır sahipleri şimdiden belli zaten
Almam işim olmaz
Almayacağım
Almam
Almayacağım
almam bana çıkmaz
almayacağım
Hayır
Hayır güvenmiyorum
hayır almayacağım
Alaym bir tane
Hayır
Hayır
Karşıyım böyle şeylere ya
Yine demirören kazanacak boşverin almayın
İşim olmaz benim tüpçüye verecek param yok..!
Yok almicam alan go the cehennem
Tüpçü Demirören'i zengin etmem.
Hayır tüpçüye geçtiğinden beri almıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?