bosnama davasi acikken birlikte yasamak abes bi durum mu
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Aslında çok güzel bir durum eğer böyle bir işe girmislerse bence beraber yaşasalar daha iyi çünkü belki vazgeçerler bağları güçlenir (pskologum)
Parantez içi neden
Pskologum ondan belirtmek istedim
Ev ailesinin ust kati ben bi cocukla nereye gideyim o cikmiyor evden beni cikarma gibi bi haklari var mi
Korunmayı ihmal etme SONRA dönülmez durumlar oluyor
Hayır asla yok çünkü sen onların torunlarına ve onunda çocuğuna bakıyorsun öyle bir hakları yok
Dava gunu yaklasiyor ben davadan vazgeçmezsem kapinin kilidini degisirler
Bunlar
Korun
Birliktelik yok
Polis etkisi altında ol dava ac onlara ve korun
Davadan vazgecmesem bile evden cikmiyim dimi
Evet çıkma o ev seninde hakkın
E kapi kilidi
Anında değişir bunlar
Cikip gidrim bu evden ama ceyiz esyalarimi vermiyolar
Onlar değişmeden sen değiştir yarın
Degissem de dava gunu degisir bunlar
Yapamazlar
Yaptilar daha önce beni iki kere kovdular
Cocugumla birlikte
İki kere degistiler kilidi
İşleri güçleri yok
Gibi
Evet var evlilik öncesinde hak talep edemezsiniz
Nasıl yani
Ev kimin üstüne
Annesinin
Yani evlilik öncesi alınmış bir ev dimi
Evet
Ozaman hak idda idemezsiniz evlilik sonrası edinen mallarda hakkınız düğünde takılan vesayra ne varsa onları talep edebilirsiniz bu kanunen sizin hakkınız ama ev eşinizin annesiniz evlilik öncesi hak talep edemezsiniz
Cocugumla ortada mi kalim
Üzgünüm kanunlar böyle işler anne babanın malına ortak çıkamazsınız eşinize tapu devradilir onunda hakkını kızınız talep edebilir
Napicam peki ben
Davayı geri çekmemi istiyor
Ama sorumsuz evlilik denen sey yok aramizda bitti
Ailenizin yanına ya da başka çözüm bulmanız lazım
Peki dava sonuclandiktan sonra mi
Gitmem doğru olur
Bu size kalmış karar sizin kadın sıgınma evi desem oda sizi belli süre idare eder
Eşyalarimi almadan çıkmak istemiyorum
Ama vermiyolar
Çocuğum var
Öyle bi hakları yok sizin eşyalarınıza el koyamazlar hanfendi sizin avukatınız yokmu?
Var mahkemede bölüşülecek diyor
Ama mahkemede oyle bi şey olmuyormus
Birakmak istemiyorum bi kılımı bunlara
Tabiki ama siz bu işi hızlandıra bilirsiniz avukatınızla tekrar konuşun bişeyler ayarlıycaktır
Konustum bosverin esyayi diyor
Neden yeni evimi nasıl kurcam deseydin nasıl boş verin der te allahım
dava zaten çekişmeli dava sonu esyalarini alirsin diyor ama aradan 4 sene gecince mi alicam allah askina
Niye bekliyim ki
Senin ailen yokmu yanlarına dönsen şimdi çekişmeli 10 yılda sürebilir
Var ama abi problemli uyusturucu bagimlisi
Of çok sıkıntılı gerçekten
Eşim de sorunlu o da kullanıyormuş simdi ilac kullaniyo hasta
Ben gerçekten 26 yasinda bittim
Kadın sıgınmaya yerleş bak dinle beni onlar sana işte bulur kalıcak yerde
Cocugum
Onuda götürceksin tabiki birlikte gitceksiniz
Hayir degil.. cunku hala evlisin.. ayri odalarda kalmaya devam.. ayni durumda ben varim. cocuklar var bosanana kadar devam.. siz ayni odami ayri odami
Salonda o ben ccougumla odada
Zor bir surec 1 ev 2 yabanvi gibi. once herseyini paylasiyosun sonra hic biseyin olmuyor.. ve iki ayri dunyanin insani gibisin
Öyle hicbi şey konuşamıyoruz bile birbirimize güvenimiz yok
Guvensizlik zor durum o sana sende ona guvenmiyormusin
Rahatsız sorumsuz disari ciksam cebime harclik koymaz isten cikti bana ailem destek oluyo ailesinin ust cati katinda yasiyoruz benim aile evi de problemli abi uysuturucu iciyor bu da iciyor sanirim ama abim kadar beter degil bilmiyorum napicagimi esimin ailesi de bana cocuguma destek olmuyor benim ailem bana destek oluyo maddi istiyolar ki ben calisim cocugu onlara verim bakim eve cocuga oğullarına
Senin durum zor... peki sana neden guvenmiyor.. burdan yazamazsan dm de yazabilirsin
Ya ne konuşsak ailesine yetistiriyor
Oda ayri bi sıkınti... erkek de aolesine hwrseyi anlatmaz ki
Sorumsuz bi kere zaten sorun o cocugumuz var
Odalariniz ayri mi simdi?
Sadik olmadığını gösterirken tazminat davası açabilir
Nasıl yani
Sonucta boşanmadın daha değil mi
Bosanma davam acik zaten
Yok daha degil ocakta mahkeme var
İkna oldu mu
Bosanmaktan nafaka yüzünden korkuyor
Niye abes olsun. Hatta boşandıktan sonra da beraber yaşayabilirsiniz. Toplumun çizdiği böyle saçma sınırlara takılma, aklını kullan.
Zorunluluktan mı Birlikte yaşıyorsunuz hala aynı yatakta mısınız
Hayir
Ney hayr
Ayni yatak yok
Neden aynı evdesiniz peki
Cocuk
O cikmiyo burasi ailesinin evi diye
Sen de gidecek yerin olmadığı için mi çıkamıyorsun
Var aslinda gidicek yerim ailem bana sahip çıkıyor ama evde problemli bi abi var uyusturucu bagimlisi
O yzden bi sene durdum orada cocukla olmadi ciktim geri geldim bu fare deliğine
Çok zor olsa gerek böyle bir durum boşanınca ne yapacaksın peki yine aynı evde mi kalacaksınız ve kesinlikle birbirinize dokunmuyor musunuz
Dokunmuyoruz
Boşanınca ben bu evde kalmaya devam edebilirsem ederim edemezsem basimin caresine bakarim ne bileyim
Doğal olarak ne sana ne de ona dokunan başka biri de yok değil mi yani İkinizin de Partner ya da sevgilisi oluyor mu
Yok ama onu bilemem olsa da umurumda degil
Nasıl bakacaksın
Her sey o degil ki
Neye nasil bakicam
Nasıl olayım sevmek sevilmek istemez mi Her insan
Ne bilim ailem destek oluyro ya
Destek oluyorsa şimdiden ayrılabilirsin Kaç yaşındasın ve Çocuk var mı Kaç yaşında
İster ama o bana hakaret ediyor hep onun tarafindan sevilmeyi ben mezara gomeli cok oldu biiz zaten 1 sene ayri yasadik
Ama abim bagimli her gun polis geliyor anne evine
Tamam o sevmiyor ama başka biri de mi sevmiyor sevsin istemiyorsun yok mu Kimse
Cocuk var 2 yasina giricek
İstemiyorum erkeklerden kaçıyorum o kadar sogudum
Maşallah, senin yaşın kaç
Ben 27 kziim var babasina asiri duskun
Babasiyla yasar beni unutur bile bu kiz
Dogru duzgun gormeeigi halde
Yani soğumak nereye kadar bir insansın ve bir kadınsın sevmek sevilmek sevişmek istersin yoksa eksik kalır Bir şeyler Kocan için de aynı şey geçerli
Babadan baska bi sey gormuyo gozu
Yo değil bence. Şartlar neyi gerektiriyorsa o
Abes tabiki. ayrılmaya karar vermişsiniz neden birlikte yaşıyorsun. Cinsellik de oluyor mu
Yok. Dava devam ederken birlikte düşünme fırsatı doğar
Yook kavga etmiyorsanız sorun yok
Kavga oluyor bana git diyor davayi ben actim
Arada sevşmde oluyor mu
Yok
Olsa barışırsınız
Çalışmıyor vatandaş
Eee ne güzel hazır bakan var niye çalışsın sen ne iş yapıyorsun
Evdeyim kimse bakmiyor ailemden destek alıyorum ailesinin üst katında yaşıyoruz
Ben cocuguma
Bakiyorum
2 yasinda kucuk
Eee kimse çalışmadan olmaz
Zaten öyle ben mi calisip bakim ailesi bunu istiyo
Boşanınca napcan
Aile evi
Nerelisin
Diyarbakır
Heee ailen sıkıntı çıkarmasın
Yok ya cocugum icin elini sürmediler bu beni darp bile etti
Nolcak yaa
O ciksin bu evden
Dava alehine sonuclanir
:)))) hic bir hak talebin olamaz
Birlikteliklei var mı
Sevişirseniz dava reddolunur 😂
Garip bir durum ama tabi sebepleri vardır
Bence abes
O çıksın evden
O olabilir
E çıkmıyor
Bir kaç şey söyleyeyim sana ama buradan olmaz amacım sapıklık değil
normal
sence
Niye boşanıyosun o zaman
Komedi.
Bosaninca napcaniz?
Calismiyor Kİ vatandaş
Cocuk var ailemin yanına donucem krese vericek babam cocugu
Madem. oyle simdi don koy git
Benim abim uyusturucu bagimlisi ev problemli
O ciksin bu evden
Oyle evede gidilmez ki.. haklsiin