Ben değişeceğini düşünmüyorum bu türkçe iyi zaten türk ülkelerinin vatandaşlarının çoğu türkçe biliyor en azından anlıyor türksat 4 a uydusu sayesinde bizim kanalları izledikleri için türkçeye hakimler hatta bazıları benden daha iyi türkçe konuşuyor
Burnunu sokmadığı yer yokki önce din üzerinden oyları aldı şimdide türklük turan türk ülkelerini birleştirmek oldum olası türk ülkeleri birleşecek deniyor ama hala birleşmedi avrupaya girmek uğruna kendimizi komik duruma düşürmeseydikte turan kurulsaydı çok daha güçlü olurduk
Allah şahit bir kez bile oy vermedim öbür dünyada oy verdiğim için desteklediğim için hesaba çekilmek istemem canım üklenin mahfoluşuna sebeb olanlardan taraf olmak istemem
@picassokızıı Ne diyim... 1 Kasım 2015'te terörle mücadeleyi başlatıp çözüm sürecine son verdikleri için bir kere oy verdim. Şimdi ise anayasa değişsin diye neredeyse aynısını yapacaklar. Kötünün iyisi diyeceğim... Ama bundan bile emin değilim.
Yıllardır bunu empoze ettiler zaten insanlar düşünmeliki "ne yapalım kime oy verelim terörist partisinemi oy verelim " böyle düşünen bir toplumuz maalesef çünkü o şekilde düşünmemiz için çabaladılar ne zaman iyi bir devlet adamı çıksa yok ettiler önüne geçtiler ama ben eminim yaaa içimizde vardır vatan aşkı taşıyan bir siyasetçi inşallah
@picassokızıı Umut iyidir. Ama şuanki popüler siyasetçilerin hiçbirinden emin değilim. Osman Pamukoğlu gibi eski askerler hariç. Bu sebeptendir ki 1 Kasım 2015'ten beridir ülkemde oy kullanmıyorum. Sonradan pişman olacağıma hiç desteklemeyim diyorum. 1 Kasım 2015'ten sonra pişman oldum çünkü.
@picassokızıı Şuana kadar hiç dinlemedim. bir şey söylesem yalan söylemiş olacağım. Ama emin olduğum bir şey var Picassokızı, o da Tayyip Erdoğan kendi isteği ile koltuğu bırakmadığı sürece kimsenin kolay kolay bu ülkenin başına geçemeyeceği...
Direk kalmayacak ya dünyaya doğru yönetemiyor olması ülkeyi sevmemesinden kaynaklı yoksa adam çok zeki öyle olmasa bunca yıldır nasıl kalırdı başımızda keşke birazcık sevseydi hayrımıza olurdu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben değişeceğini düşünmüyorum bu türkçe iyi zaten türk ülkelerinin vatandaşlarının çoğu türkçe biliyor en azından anlıyor türksat 4 a uydusu sayesinde bizim kanalları izledikleri için türkçeye hakimler hatta bazıları benden daha iyi türkçe konuşuyor
Hayırlısı olsun. Ama bu konuda anlamadığım tek şey varsa o da AKP'nin Turancılık ile ne alakası olduğu. Neyse...
Buna mecburlaf
Burnunu sokmadığı yer yokki önce din üzerinden oyları aldı şimdide türklük turan türk ülkelerini birleştirmek oldum olası türk ülkeleri birleşecek deniyor ama hala birleşmedi avrupaya girmek uğruna kendimizi komik duruma düşürmeseydikte turan kurulsaydı çok daha güçlü olurduk
@picassokızıı Bravo. Olay bu yani. Yılan gibi kıvrılıyorlar... Sırf bu yüzden AKP'yi yıllar önce bıraktım.
Allah şahit bir kez bile oy vermedim öbür dünyada oy verdiğim için desteklediğim için hesaba çekilmek istemem canım üklenin mahfoluşuna sebeb olanlardan taraf olmak istemem
@picassokızıı Ne diyim... 1 Kasım 2015'te terörle mücadeleyi başlatıp çözüm sürecine son verdikleri için bir kere oy verdim. Şimdi ise anayasa değişsin diye neredeyse aynısını yapacaklar. Kötünün iyisi diyeceğim... Ama bundan bile emin değilim.
Yıllardır bunu empoze ettiler zaten insanlar düşünmeliki "ne yapalım kime oy verelim terörist partisinemi oy verelim " böyle düşünen bir toplumuz maalesef çünkü o şekilde düşünmemiz için çabaladılar ne zaman iyi bir devlet adamı çıksa yok ettiler önüne geçtiler ama ben eminim yaaa içimizde vardır vatan aşkı taşıyan bir siyasetçi inşallah
@picassokızıı Umut iyidir. Ama şuanki popüler siyasetçilerin hiçbirinden emin değilim. Osman Pamukoğlu gibi eski askerler hariç. Bu sebeptendir ki 1 Kasım 2015'ten beridir ülkemde oy kullanmıyorum. Sonradan pişman olacağıma hiç desteklemeyim diyorum. 1 Kasım 2015'ten sonra pişman oldum çünkü.
Ümit özdağ bana sıcak geliyor
@picassokızıı Şuana kadar hiç dinlemedim. bir şey söylesem yalan söylemiş olacağım. Ama emin olduğum bir şey var Picassokızı, o da Tayyip Erdoğan kendi isteği ile koltuğu bırakmadığı sürece kimsenin kolay kolay bu ülkenin başına geçemeyeceği...
Direk kalmayacak ya dünyaya doğru yönetemiyor olması ülkeyi sevmemesinden kaynaklı yoksa adam çok zeki öyle olmasa bunca yıldır nasıl kalırdı başımızda keşke birazcık sevseydi hayrımıza olurdu
Ama sen yinede isim veya parti ismi kullanarak paylaşım yapma ne olur ne olmaz
@picassokızıı Doğru çok zeki kabul. Ama zekasını kötülük için kullanıyor. Sevdikleri şeyler belli. Mevki, makam, para, mülk...
@picassokızıı Haklısın. Çünkü hemen hemen herkes ajan, hemen hemen herkes hain.
Bunlara zaten sahip amaç başka bence
@picassokızıı Kesinlikle...