1- biliyorsunuz ki gıda ürünlerindeki pahalılığın ana sebebi yakıttır. Yani meyve sebze daha ucuz olurdu.
2- petrolden yıllık çok iyi gelirimiz olurdu.
3- uluslararası ilişkilerimiz daha iyi olurdu
4-
yıllık ;
🔥16 milyar dolar petrol
🔥14 milyar dolar doğal gaz.
Yani toplam 30 milyar dolar ‼️
5- 3- 4 milyon Türk nüfusu var.
Komşu sınırlarda da Türk nüfusu oldukça fazla.
Peki ya sizce nasıl olurdu?
2- petrolden yıllık çok iyi gelirimiz olurdu.
3- uluslararası ilişkilerimiz daha iyi olurdu
4-
yıllık ;
🔥16 milyar dolar petrol
🔥14 milyar dolar doğal gaz.
Yani toplam 30 milyar dolar ‼️
5- 3- 4 milyon Türk nüfusu var.
Komşu sınırlarda da Türk nüfusu oldukça fazla.
Peki ya sizce nasıl olurdu?
Güncellemeler
1 yıl
Musul kerkük
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer