Sizce Musul Kerkük bizde olsa neler olurdu?

1- biliyorsunuz ki gıda ürünlerindeki pahalılığın ana sebebi yakıttır. Yani meyve sebze daha ucuz olurdu.
2- petrolden yıllık çok iyi gelirimiz olurdu.
3- uluslararası ilişkilerimiz daha iyi olurdu
4-
yıllık ;
🔥16 milyar dolar petrol
🔥14 milyar dolar doğal gaz.

Yani toplam 30 milyar dolar ‼️
5- 3- 4 milyon Türk nüfusu var.

Komşu sınırlarda da Türk nüfusu oldukça fazla.

Peki ya sizce nasıl olurdu?
Güncellemeler
1 yıl
Musul kerkük
Sizce Musul Kerkük bizde olsa neler olurdu?
Cevapla