Meteoroloji Genel Müdürlüğü tarafından yapılan son tahminlere göre, hava sıcaklıklarının Pazar gününden itibaren 5 ila 9 derece birden düşeceği duyuruldu. Bana göre, kombin tam gaz çalışsın, ben de sıcak çayım elimde kışı keyifle karşılayayım!

https://www.sondakika.com/yasam/haber-meteoroloji-ustune-basa-basa-uyardi-hava-bir-18000104/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
varım evet
Soğuk hava sagliklidir cilde iyi gelir bence sicak hava mikrop barindirir afrikayi dusunun. Soguk iklimlerde insanlar daha saglikli hep
Bekliyoruz Doğalgazda patlama yaşamayalım Fatura olarak !
Edeceğiz mücadele bir şekilde hayatta nelerle mücadele ediyoruz bir soğuklar mı koyacak bize
3 haftadır falan kombi açık ona rağmen hastayım. maalesef yandık
Villa 4 kat olunca tüm katta yerden ısıtmayı açtım
şu an tüm katlar sıcacık 😌
Her şekilde üşüyorum zaten kıyafet pek de bir şey değiştirmiyor
Benim için sıkıntı yok kışı severim çok ayaz yedim eski kışlar mı kaldı sanki
Aman be canımı yolda bulmadım sıcacık köşeme çekilecem mis gibi😁
fırında çalıştığım için beni pek etkilemicek
Bizim burası şimdiden soğuk
Kim soğukla mücadele edebilir ki
Ben antalyada yaşıyorum benlik sıkıntı yok :D
soğuk havaları severim
Öğlen 26 olunca açasim gelmiyor
Soğukla mücadele edeceğim.
Soğuğa bayilirim. Kar kiş yağsin hic problem değil
Valla ben 1 aydır klimayı çalıştırıyorum
Çok soğudu havalar
Soğuk havaları seviyorum
Memnun olurum
İyi olur