Giresun'a kent lokantası açıldı, ne düşünüyorsunuz?

Giresun'da yaşayan biri olarak, ben bu habere çok sevindim. Menüde yöresel yemekler (sütlü Giresun kadayıfı, pancar çorbası, mısır ekmeği), pilav ve et yemeği bulunuyor. Fiyatı 75 lira. Esnaflarla rakip olmamak için saat 13.00 ve 16.00 arasında, sadece 3 saat boyunca açık olacakmış. İnşallah, fakirler yerine zenginler gitmez diyorum ben.

Giresuna kent lokantası açıldı, ne düşünüyorsunuz?
Giresuna kent lokantası açıldı, ne düşünüyorsunuz?
Giresun'a kent lokantası açıldı, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla