Acaba ülke hep böyleydi ; ben büyüdüm, yeni Twitter indirdim diye mi daha çok haberdar olmaya başladım?

Öyle olsa bile bu ne korkunç haberler ya! İnanılmaz rezil bir durum. Pkklı bir...(boşluğu sınırsız hakaretle doldurun siz kafanıza göre) doktor oluyor, devletten para koparmak için bebek öldürüyor ve arkasında "çok tehlikeli, devletten bile güçlü" tipler hala yer alabiliyor. Ya ben şeyi merak ediyorum Cumhuriyetin başarılı, pırıl pırıl askerleri, düşmanı it gibi titreten askerleri sırf ülkenin kurucusu Atası olan ATATÜRKÜN ismini söyledi diye açığa alınırken, dağdaki teröristi üstüne üstlük doktor edilip okutuluyor birde senin, benim evladımı daha gözlerini açamadan öldürüyor. Muhalefet desen güzellik uykusunda, her gün bir can gidiyor ben dümdüz bir insan, halk olmama rağmen gece uyurken başımı yastığa koyamıyorum kalbim çok acıyor bunlar nasıl nefes alıyor, yani o boğazları nasıl düğümlenmiyor?

Acaba ülke hep böyleydi ; ben büyüdüm, yeni Twitter indirdim diye mi daha çok haberdar olmaya başladım?
Cevapla