Bu sabah 10.46'da 5.9 büyüklüğünde deprem oldu hissettiniz mi?
Ben hissettim çok fena sallandı
Ben hissettim çok fena sallandı


Belki artçılar devam eder. Büyük şiddetteki olanlar nadir oluyor. Binalarda hasar oluşmuşsa eğer yıkılma ve risk tehlikesi içerebilir. Genellikle gece saatlerinde iken can kaybının aşırı fazla olmasının en temel nedenleri birçok kişi evinde olduğu için.
Cevap
19Cevap
Geçmiş olsun,
Biz okuldaydık ve en üst kataydık o ara deprem olduğunu hissettim
Kötüydü dimi fena sallandı
Evet çok korktum Allah kimseye yaşatmasın
Amin çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🙏
Yanımda oturan müşteri dışarı kaçınca kusacak falan sandım. Sonra gelip hissetmedin mi diye sordu. Hissetmedim ben.
Hayır Elaaa orada yaşamıyorum. Yaşayanlara çok geçmiş olsun :(
Sivas'tan hissedildi umarım herkes iyidir.
Geçmiş olsunn
Benim açımdan sorun yok fakat sizlere geçmiş olsun korkmuşsunuzdur.
o tarflarda degılm gecmıs olsun hısseden arkadaşlara
Rabbim ülkede taş üstünde taş koymasa keşke. Yeterince acı çekiyorum.
Yine ödümüz neticemizi zorladı.. :/
Evet ya kötüydü : (
Şimdi seninle haberdar oldum.
Malatya'da yaşamıyorum annem Malatyalı.
Diyarbakır'da olduğum için hissettim.
Yok ben İstanbul'dayım.
Evet, ama bu sefer korkmadım
Geçmişler olsun
Geçmiş olsun Ablam hissetmiş
Geçmiş olsun. Allah hepimizi korusun.
Evet evde yakalandim
Geçmiş olsun
Deprem de etkileşim alma bahanesi oldu
Bahaneye ihtiyacım yok Allah bir daha yaşatmasın
Evet hissettim ben de
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim umarım kimseye bişey olmaz sana da geçmiş olsun
İnşallah ya teşekkür ederimm
Geçmiş olsun Malatya
Geçmiş olsun
Hayır
geçmiş olsun
Evet baya salladı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?