Sizce bir cinayette kişinin cesetinin üstünde hiç tüy olmaması ne kadar normal?

Gerçekçi olmak gerekirse kaç kişi her zaman tüysüz dolaşıyor ki? Herzaman tuysuz olsa bile illaki ağda vs yapmak için uzaması şart. Yani öleceğini bilmiyorsa tüysüz olması düşük bir ihtimal bence. Kimse bu detayı konuşmuyor. Bence garip birşeyler var ortada. Bilerek gitti de diyemiyorum çünkü adamın önceden attığı videoda diyorki artık korkmana gerek yok öldürmekten vazgeçtim diyor. Demekki kız korkuyormuş. Yani ölmek istemiyormuş. Sizcede garip değil mi?

Sizce bir cinayette kişinin cesetinin üstünde hiç tüy olmaması ne kadar normal?
Cevapla