Bu ülkenin insanları neden kötü olaylarda mağduru suçluyor?

Dün ülkeyi sarsan olay yaşandı burası da dahil herkes kızı suçluyor taciz yaşansa kadını tecavüz yaşansa gene kadını suçlu olarak görüyorlar, bunları yapanlar yaşatanlar hep erkekler ama suçlanan kadın bu kadr karaktersiz olmayı nasıl basario bu millet. Sorsan herkes adam herkes efendi herkes mükemmelse bu serefszler kim
Bu ülkenin insanları neden kötü olaylarda mağduru suçluyor?
Cevapla