Sokak satıcılarına çok üzülüyorum sizde benim gibi uzluyormusunuz?

Annem ve babam doktor siirte görev yapıyorlar. Yolda geçerken kışın pamuk şeker bu tarfik ışıkların orada satan bir kız gördüm en fazla 8 yaşında falan. Ayağında terlik yoktu çok üzülmüştüm
Yine yoldaydik köy köy gezen simtciler olurya yolda gördük onu arabaya aldık merkeze kadar bıraktık. Çok zor değilmi onunla geçinmek
Sokak satıcılarına çok üzülüyorum sizde benim gibi uzluyormusunuz?
Cevapla