Arkadaşlar sizce neden çoğu kişi yüksek binada oturuyor korkmuyorlar mı depremden?

Arkadaşlar merhaba hep güzel yer olsun diye kaliteli lüks yer olsun diye neden çoğu kişi yüksek binada oturuyor korkmuyorlar mı depremden neye güveniyorlar ben anlamış değilim sizinde cevabınızı bekliyorum?
Arkadaşlar sizce neden çoğu kişi yüksek binada oturuyor korkmuyorlar mı depremden?
Korkmuyorlar evet
Merak işte
Diğer yazınız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlar sizce neden çoğu kişi yüksek binada oturuyor korkmuyorlar mı depremden?
Cevapla